Fått en operations tid!! :D

Imorse när jag gick upp såg jag att posten låg i hallen från igår (mamma hämtade kidsen igår och jag jobbade sent). Kollade igenom kuverten och där LÅG DEN kuverten med texten KAROLINSKA och den var tjock. Spänningen var på riktigt olidlig!!

Öppnade och insåg att jag fått två nya tider till KS. Första den 16/12 och då ska jag träffa min kirurg och gå igenom allt för operationen. Datum för själva operationen är den 29/12!!
Vilket sätt att starta de nya året på!!! Det kan inte bli bättre!! 2015 blir MITT år!!! Jag e så fantastiskt jävla lycklig just nu!! Värsta lyckoruset!! Hela dagen har jag svävat på rosa fluffiga moln och jag har "bara" fått en tid för operation, tänk den dagen jag vaknar upp efter op och inser att jag har platt bröst, hur lycklig kommer jag vara då?!? ;)

Samtidigt får man ha i bakhuvudet att operationen kan bli inställd pga något mer akut kommer in. Men förhoppningsvis kommer jag att skåla in de nya året med nytt självförtroende och ny bröstkorg! :D

Samtidigt har jag det lite svårt att ta in att operationen är så nära nu. Detta är något jag väntat på i så många år och dessa sista sex månader (vid op tillfälle har det gått sex månader) i kö har varit såååå lååååånga. Jag vet inte hur många timmar jag suttit framför dator och kollat på vbloggar (bloggar på youtube) där andra transkillar pratar och visar bilder på sig själva,
pre-op/post-op. Nu är jag snart där själv, känns helt overkligt.

Just idag kollade jag på en vblogg, där en transkille pratar om att han inte får ihop pengarna till en op
(i USA) . I videon pratar han om en fond där han tar emot donationer till sin op, tänk att få behöva gå igenom det för att få en op.
Är väldigt glad över att vi här hemma i Sverige inte behöver bekosta op själva. Han har varit på testo i TRE ÅR!!

Så operation nedräkning ta bort boobs har börjat!! Känns fantastiskt! :D!!!