Den eviga väntan....

Jag har inte skrivit på ett tag nu, jag har inte riktigt varit motiverad till de. Haft ett par moments då jag velat skriva ett inlägg men ändå inte riktigt haft energi och motivation till de... Får se om hag skriver något om de lite senare.

Den eviga väntan.... Ringde KS igår och kollade hur det låg till med operationstid (till fallon). Fick besked i bästa fall till December kan jag opereras, i bästa fall men mer troligt Januari... Suck!! Nu känns de så otroligt hopplöst jobbigt igen.... Bara vänta och vänta. I December har jag väntat i ETT år sedan jag ställdes i kön för operation. ETT ÅR!! 😕 Det är så sjukt jobbigt och gå vänta på något som man vill ha sååå mycket. Funderar ofta på hur jag kommer att känna den dagen jag står där och gjort min operation. Undra om jag kommer fatta till en början att jag verkligen gjort den. Känslan som kommer då när man inser nu är jag här, tänk då när jag bara väntade och väntade på detta och nu är jag HÄR!! Det är dessa tankar som får en att orka vänta lite till....

Har tyvärr inget mer upplyftande att skriva just nu!

Ha de bra, njut av de fantastiska sensommar vädret! ☀️

#1 - - Anonym:

Hej! Vart ringde du (nummer/avdelning osv) för att fråga om väntetid till operation? Och rent konkret: Vad frågar man? Känner mig helt borttappad!
Må du få din operation så snart som möjligt! Lycka till 💕
//Zac

Svar: Tack! :) Jag ringer till KS i Solna till, är det på KS du ska/vill operera dig? Operationslistan omfattar bara personer som ska opereras på KS. Så om du ska opereras någon annanstans kan jag tyvärr inte hjälpa dig med något nr. Är det på KS du ska opereras så maila mig på [email protected] vill inte lägga ut namn och nr här. :)

Jag har ringt dit några ggr och det är bara att uppge namn och personnr så berättar hon vilket nr du har i kön. Hen är väldigt trevlig.

Ha de bäst! :)
//Zack
Zack