2 månader post-op

Smörjde mitt ben då tanken slog mig vad fort ändå kroppen läker, funderade länge om jag skulle lägga ut den här bilden pga av att visa kanske tycker bilden till vänster är otäck. Men ville ändå visa vilken stor skillnad det blivit på "bara" två månader. Man kan oxå se att huden runt tagställe inte är lika irriterad längre. Jag smörjer flera ggr om dagen med vitt vaselin överallt. Fått antihistamin utskrivet för jag höll på att klia ihjäl mig men nu har den värsta kliande försvunnit, halleluja!! 👏 
Jag slipper oxå att lägga om benet, woohoo!!  Ingen mer tejp för denna gång!! 👍😃 När jag inte är hemma har jag en "strumpa" på benet för att skydda mina kläder från vaselinet, så det är det ända. Behöver inte längre springa på KS och visa upp benet. Har en tid i början av Mars till kirurgen som utförde själva op. Men nu på måndag är juh redan nästa op, fast då är det "bara" vaginektomi. Skönt att det bara är en vecka kvar dit. Må gott! 
#ftm #trans #thisiswhattranslookslike #transisbeautiful #femaletomale #phalloplasty #postop #recovery #vitaminT #transdude #queer #lgbtq #falloplastik #lowersurgery #transman #selfmademan