2 veckor post-op vaginektomi

Jag är två veckor post op, vaginektomi, har inga före och efter bilder att vissa dock! 😂. Jag mår bra är bara lite seg och dålig i magen av antibiotikan, har inte ont. Har varit utan några värktabletter på minst en vecka. Det svider inte alls längre när jag kissar! 👍  Jag är bara uttråkad och sällskapssjuk, ska bli skönt att börja jobba på måndag. Men stora fördelen att vara hemma är att jag slipper stressiga mornar och stressiga em för att hämta och lämna kidsen. 😬 Men imorgon kommer en kompis upp från Småland på blixtvisit, de ska bli nice! Saknar dem tok mycket, kul och sitta bubbla lite bara. Jag vet inte riktigt mer vad jag ska fortsätta uppdatera här på ett tag, jag har (tre olika) läkarbesök inplanerade den här veckan en till endo, uppföljning av mina hormonvärden och till CASH, enheten där jag går för att tömmas på blod. Imorgon till vårdcentralen för att kolla upp infektionen.  Men dessa läkarbesök är inte relaterade till mina op så jag vet inte om ni vill att jag ska uppdaterar er kring detta. Nästa besök till plastiken på KS är 2/3, då ska jag träffa min kirurg, Kalle. Må gott alla! 
#ftm #trans #thisiswhattranslookslike #transisbeautiful #femaletomale #phalloplasty #postop #recovery #vitaminT #transdude #queer #lgbtq #falloplastik #lowersurgery #transman #selfmademan



#1 - - Love:

Jag är två veckor postop i dag efter vaginektomin. Minns du hur du hade det med blödning? Jag blöder ännu ganska mycket. Undar hur länge man måste räkna med att det ska fortsätta.

Svar: Hej!
Jo jag blödde lite, kommer tyvärr inte ihåg hur länge men de har jag nog uppskrivet på insta. Har ett öppet konto där om du vill läsa om du har insta. Sök på ftmzack.

Vet att jag var inne några dagar efter op för jag blöde kraftigt men de efter en undersökning så visade de sig att allt såg bra ut.

Hoppas du mår bättre nu. :)
Zack