1 1/2 år på tesro!

Hej!
Nu är jag 1 1/2 år på testo, har inte allt för mycket att uppdatera er om angående förändringar. Jag uppsammar inte alls förändringarna lika mycket. Rösten har tagit sin tid att bli mörkare, det kanske inte har blivit mörkare nu de senaste månaderna. Men de som har nu förändrats i rösten de senaste månaderna är att den har blivit klarare. Rösten är inte lika knackig och knorrig, jag pratar mer rent och rösten har fått en starkare ton av detta.
Mycket glad över detta. :D
 
Hade önskat mig mycket mer skägg vid de här laget. Känns fortfarande som om jag har bara tunna tånårsfjun. :( Men det kommer väl....
 
Kroppen i övrigt förändras nog lite hela tiden men det syns inte riktigt lika tydligt längre. Men det syns om man jämför gamla och nya kort. :)
 
Mer hår ÖVERALLT!!! Mer lär det bli! Herregud!
 
Down town har till min besvikelse inte typ hänt något. De har väl typ inte hänt något sedan dag ett. De handlar inte heller om att jag är "besviken" på tillväxten och att det har växt massor utan på RIKTIGT har det liksom inte hänt ett skit! :(((
 
Men senast jag var hos endon så "erkännde" läkaren att jag låg lite väl lågt i mina hormonvärden att jag ska öka dosen. Eller inte öka själva dosen testo utan ta sprutan oftare. Vilket jag försökt säga till honom hela tiden, att jag inte mådde bra typ två veckor innan nästa spruta. Han har verkligen inte lyssnat eller gett svar på mina frågor. Av den anledning kan juh vissa förändringar ta lite längre tid. 
 
Jag har de ca två senaste månaderna inte mått så bra. Jag har haft bl a ont i bröstet, hjärtat. Natten mot måndag åkte jag in akut till sjukhuset för bröstsmärtor. Hade skyhög blodtryck men inget fel på hjärtat. Troligtvis är det min acne medicin som orsakat allt detta. Jag har inte ätit dem sedan i måndags och mår sååååå mycket bättre. Acne medicinen är väldigt starK. Jag skulle ha träffat min hudläkare efter 6 veckor på medicinen men mötet har inte blivit av. 
 
Här är ett videoklipp på mitt nuvarande röstläge! :)
https://www.youtube.com/watch?v=fS0qIdT94pA