En infektion igen!

Here we go again! 🙄 Ska börja på en ny antibiotikakur i 7 dagar. "Min" sjuksköterska som lägger om benet på KS ringde idag och berättade att svaret på odlingen (från såret under penisen) visar på en infektion. 

I fredags kändes det väldigt obehagligt i ljumsken, det var hårt och spänt! Så jag tryckte lite på de hårda och ut kom massa äckligt gegga. Så troligtvis finns en mindre infektion där oxå! Min sjukskrivning är förlängd till den 1/1, har inte fått några papper än på de men fick de berättat samtidigt när vi pratade om odlingen. Jaja, de e som de en tag i taget! 
Nu när vi kom hem från apoteket ringde ett blombud och frågade om jag var hemma. Kollegorna på jobbet har skickat en fin julblomma, kunde inte komma mer lägligt! Tusen tack!! 💐😃 

 Annars är det lugnt, det knallar på här som vanligt, känns ändå mycket bättre. Hoppas att inte bli allt för utslagen av antibiotikan, har köpt proviva för att försöka balansera tarmfloran som slås ut av antibiotikan. 

Snart dax för en dusch och ny omläggning. Så skönt att få duscha för att de kliar såååååå mycket på visa ställen på benet och med vattnet kan jag "klia" överallt!! Underbart!! 

Trevlig kväll!! 💥
#ftm #trans #thisiswhattranslookslike #transisbeautiful #femaletomale #phalloplasty #postop #recovery #vitaminT #transdude #queer #lgbtq #falloplastik #lowersurgery #transman