Kudden av!!

Woohoo, släng dig i vägen infektionen och allt annat krångel som jag stött på sen op. För idag fick jag lämna KS utan kudden som skyddade snoppen!! 💥👍👏🤘 Vilken känsla det är!! Där har jag längtat efter, det är därför jag genomlider allt som jag gör, de här är värt varenda sekund för att få känna som jag gör nu. Känna mig hel och känna att jag börjar få den kropp jag önskar att jag hade födds med! Känslan att det finns något som dinglar mellan benen! De e helt sjuk vad naturligt de känns, som att de alltid varit så. Jag har inte som ni vet använt packer alls då jag inte känt mig bekväm med de men nu, behöver jag inte känna någon ångest över att inte ha en snopp!! Hade jag kunnat studsat runt nu hade jag gjort de!! Baam!!💥
#ftm #trans #thisiswhattranslookslike #transisbeautiful #femaletomale #phalloplasty #postop #recovery #vitaminT #transdude #queer #lgbtq #falloplastik #lowersurgery #transman