Klämma kvar i benet!

I natt när jag försökte sova och låg på sidan, på den sidan jag har omläggningen på benet. Så hög det till som en kniv i benet. Tänkte inte så mycket på det, jag har nyligen börjat försiktigt ligga på benet och i visa ställningar/ lägen är inte helt bekvämt att ligga på än. Därför tänkte jag inte så mycket på de. 
Imorse så blödde jag lite under snoppen precis under vid roten. Det rann inte utan de kom lite blod när jag torkade med papper. Så jag hoppade in i duschen för att tvätta av mig ordentligt. 

Då såg jag något på benet och trodde jag såg en liten bit av en tråd, så jag drog lite i den. Det gjorde ONT!! Haha! Inser då att de är inte en tråd utan en liten bit av en klammer som är kvar i benet. Det gör piss ont så fort jag trycker runt omkring där. Försökte dra lite själv men det gjorde för ont så jag slutade. ;) 
Jag har försökt med bilden (här på insta) visa den lilla bit som sticker ut från benet. 
Jag har redan en tid på KS på måndag så jag väntar tills dess innan jag gör något. Ser inte fram emot att bort den. De lär väl kännas lite grann. 😜😳🙈 Får hoppas att det går smidigt! 
Hoppas innerligt att efter måndag att jag slipper att lägga om benet något mer. Benet ser bra ut nu MEN huden runt om såret är MEGA irriterad av all tejpning. Håller på att klia ihjäl mig, huden är för irriterad för att raka bort håret runt om och om jag inte rakar fäster inte tejpen. Ni har juh sett hur håriga ben jag har. 😬 

Tjing! 
#ftm #trans #thisiswhattranslookslike #transisbeautiful #femaletomale #phalloplasty #postop #recovery #vitaminT #transdude #queer #lgbtq #falloplastik #lowersurgery #transman